حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: مشکل  کم آبی که یکی از چالش ها و تهدیدهای جدی است باید حل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد، گفت:  موضوع آب یکی از عوامل تنش و بحران در میان کشور‌های منطقه و  در کشور و استان یزد به شمار می‌رود.

او با قدردانی از پیگیری مسئولان  برای حل مشکل کم آبی، گفت: مسئولان کشوری و استانی به صورت جدی پیگیر حل مشکل کم آبی استان هستند.

او افزود: رسانه ها، تاثیری چشمگیر بر جوامع و ملت‌ها دارند و استعمارگران بواسطه بوق های مزدور بدون نیاز به تسهیلات مادی و نظامی در درون ملت‌ها رخنه کرده اند.

امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنان ابایی از دروغ گویی و تهمت زنی به انقلاب ما ندارند و مبنای خبررسانی دشمنان اسلام بر پایه دروغ، نفاق و فتنه اندازی بین مسلمانان  است.

او با اشاره به پنج آذر رو تشکیل بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج یکی از نیرو‌های پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که گردآوری، مدیریت و سازماندهی نیرو‌های داوطلب مردمی را، در راستای اهداف سازمانی، بر عهده دارد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گفت: در سال‌های اولیه انقلاب، این سپاهیان بودند که با عده ا‌ی کم  توانستند نقش برجسته‌ای در تأمین امنیت کشور ایفا نمایند و در دوران دفاع مقدس نیز اجازه ندادند دشمن بعثی با همه امکانات و توانمندی‌های خود  و با همه پشتیبانی‌هایی که از او می‌شد به اهدافش برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام موقت جمعه یزد اظهار داشت: در احکام اسلامی آمده است در زمانی که چشمه‌ها و قنات‌ها بخشکد و کمبود آب پدید آید، برای نزول رحمت الهی و آمدن باران، نمازخوانده شود.  

او تاکید کرد: از هفته جاری در تمام نماز‌های جمعه باید دعای طلب باران بخوانیم و عاجزانه از خداوند طلب باران رحمت الهی کنیم.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.